19 Ocak 2012 Perşembe

Sosisli makarna


Bu makarnayı blog dünyasına dalış yapmadan epey önce internette ilginç fotoğraflar yayınlayan bir sitede görüp gülmüştüm itiraf ediyorum. Ama işte gülme makarnaya gelir sofrana! :)

Kızım bu ara iştahsız olduğundan böyle bir güzellik yapayım dedim. İyi de yaptım!

 Okuldan gelir gelmez ellerimi yıkadım; üzerimi bile değiştirmeden sosislere makarna saplamaya başladım!! Ee görünen köy kılavuz istemez. Bu makarnaya tarif ekleme ihtiyacı duymuyorum.
Kısaca şöyle anlatabilirim:
Ben 4-5 adet makarna çubuğunu çok uzun olmasını istemediğimden ikiye kırdım. Sosisleri de 3'e böldüm. Dörde de bölünebilir. Daha sonra kaynar suyla haşlayıp çok hafif yağladım. Mayonez ketçap kızımın aklına gelmedikçe ben hiç sofraya getirmiyorum. Ayranla servis edelim bari sağlıklı olsun. Malum sosis-salam gibi yiyeceklere pek sıcak bakmıyoruz.. Afiyet olsun..

1 yorum:

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...