16 Temmuz 2012 Pazartesi

Nane- tarçın- limon aromalı su


Ödem atıcı bu tarifi Sevgili Ülkü facebook üzerinde paylaşmış, ben de hemen denedim ve çok sevdim. Gün içinde 2 kere dolduruyorum bu sürahiyi aynı malzemelerle.

Malzemeler:
1 tutam nane
2 adet çubuk tarçın
1 adet limon
1 litre soğuk su

Yapılışı:

1 litre soğuk suya verilen malzemeler eklenir. Gün içinde bu su tüketilir. Bitince ikinci defa su eklenebilir. Ama üçüncü kez kullanılması tavsiye edilmiyormuş. Serin ve aromalı bir tarif. Görüntüsü de cezbedici.

2 yorum:

  1. ellerıneee saglık olsada ıcsemlık tam

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinizim:))
    Sizide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...