6 Temmuz 2013 Cumartesi

Aranıyor :)


Aylar önce telefonum arıza verdi ve servise gitti. Bütün rehberim telefon hafızasında kayıtlıymış meğer... Uçtu gitti bütün numaralar. Yavaş yavaş yeni rehberim oluşuyor fakat üniversiteden can arkadaşlarım SERPİL G..... ve  EMEL K..... daha yeni bulmuştum sizi yıllardan sonra.... Facebook da kullanmıyorsunuz. Tek tesellim bloğumdan haberdar oluşunuz.

Canım Serpil'im 4 senemin sarı kuşu :) Bana ulaş, vefasızlığımdan değil, numaran kayıp o yüzden arayamıyoruum :((

Canım Emel'im temiz yüreklim, ince düşüncelim :) Ne olur bana ulaaş. Özledim, bebeğini merak ediyorum ama lütfeen :)

Umarım işe yarar ;) Hadi bakalım...

1 yorum:

  1. blogunuzu çok beğendim harika tarifler var ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...