9 Mayıs 2012 Çarşamba

Hediyeleşme etkinliği :)



Gecikilmiş bir etkinlik. Emine Hanım'dan hediyelerim geleli  oldu bayağı! Bizim hikaye biraz uzun oldu. Birbirimizi bulmamız garip oldu. Eşleştikten sonra ben Mine Akbaş'la eşleştiğim halde isim benzerliği sebebiyle Mine Aktaş'a ulaştım ve cevap bekledim! :) Sonrasında da biraz savsaklamalar ve sonuç: gecikmiş bir etkinlik! Telafisi olacaktır diyorum ve sizi cicilerimle başbaşa bırakıyorum. 
 Minik baharatlıklarımı hemen kullanmaya başladım. Gerçekten ihtiyacım varmış ve farkında değilmişim. Her yemekte kilerde baharat aramaktan kurtardı beni. En sık kullandıklarımdan minik minik doldurduk küçük tencerelerimi :) Ocağımın yanıbaşına koydum. İçindeki cam kaşıklar da çikolatadan çıkmıştı; tam uydu :)

 Bunu kendisi yapmış Mine Hanım... İnanamadım ben. Nasıl beğendim. Hem el işi bir hediye yollamak istemesi çok hoşuma gitti. Oğlu bebekken çok yaramaz olduğunda uzun süre dış dünyayla ilişkisini kesmiş Mine Hanım.  Ne zamanki artık yaramazlıklar bitmiş; Mine Hanım kendini çeşitli kurslara vermiş. Neler neler öğrenmiş bir bakıverin  http://mineakbas.blogcu.com/  Bence artık ustalaşmış. 4-5 yıl kadar kurslara gittikten sonra bu yıl kendine tatil vermiş. Gitmiyormuş kurslara bu sene! Bence de artık gerek yok; olmuş artık o! :D
                                                               Bu kutuya bayıldııım.
Mine Hanım bu ürünlerin temsilciliğini yapıyormuş. Pudrayı kullandım hemen çantama attım! Cildim yağlı olduğundan gün içinde epey işime yarıyor. Güneş koruyucu üstüne sürüyorum hem fazla yağı alıyor hem de parlamayı önlüyor. Orkide hareketi diye ararsanız diğer ürünlere de ulaşabilirsiniz netten.

Ellerine yüreğine sağlık Mine Hanımcığım. O kadar içten bir hanımefendi ki, nerden biliyorum? Çünkü aradıım :)) Teşekkür etmek için sesini duymak için. Sıcaklığı içime işledi. Sabırla dinledi beni, biraz fazla konuşurum da ben! :P Teşekkürlerimi ve mahcubiyetimi dinledi, çok becerikli arkadaşıma sevgilerimi yolluyor be bu gönderiyi de burada bitiriyoruum :)

Yeri değil ama şu anda hastanede 2 çocuk babası bir yakınımız bilinci kapalı ve makineye bağlı bir şekilde yatıyor. Ağır bir iş kazası geçirdi, durumu kritikmiş.. Sizlerden dua bekliyorum. O tazecik yavruların baba gölgesinde büyümesi için... Hepinizden Allah razı olsun.. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...