19 Şubat 2012 Pazar

Yeşil elmalı kereviz salatası

Fotoğraf makinemi Giresun'da unuttuğum için hiç bir eserimi (!) fotoğraflayamıyor ve dolayısıyla tarif paylaşamıyorum. Fakat bunu sizlerle paylaşamazsam olmaz. Diyet yapanlar için zevkle tüketilecek bir salata.


Tarifi çok basit. Bir küçük boy kök kereviz, yarım havuç, yarım yeşil elma rendelenir. 1 su bardağı light yoğurtla karıştırılır. Minicik bir sarımsak rendelenir. Bir çimdik tuz. Arzuya göre nane ve pulbiber. Ben tercih etmedim. İçine bir ceviz içini bıçakla kıydım. Çok leziz oldu. Paylaşmadan edemedim. Deneyin yanılmazsınız. Orjinal tarif burada

Hoş kalın. ;)

1 yorum:

  1. salatamı dedin sen , salata olunca başka şey aramam çok leziz görünüyor))

    YanıtlaSil

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...