10 Mayıs 2012 Perşembe

Ödüllü blogger da olduk.

http://esraveannesi.blogspot.com/'dan bir yorum geldi. Ödülüm varmış :) Allah Allaaah, neymiş ki? Bu yeşil fotoğraf! Bloglarda görüyordum epeydir. Valla merak da etmemiştim, neymiş bunun anlamı diye. Dün merak ettim bana da gelince.

Çok yönlü blogger demekmiş. Estağfurullah, değilim ben o! :)) Vallahi değilim, öylesi vakit öldürüyorum işte. Neyse teşekkür ediyorum çok çok çook. İsteyen herkese gönderiyorum bu mimi ve ödülü. Tek tek yazamam ki vaktim yoook :( Zaten herkes almıştı benden önce!

Kendimle ilgili 7 gerçeği açıklamam istenmiş.


1-) Çok sıcak, güleryüzlü, anlayışlı bir insanımdır! :D Fakaaaat bunun altında yatan aniden patlamaya hazır  bir volkan yatar. Ani parlar, ani sönerim.


2-) Çok tembelimdir. Keyfim ve kahyası beni hiç rahat bırakmazlar. Yapmak istemediğim şeyleri erteler de ertelerim.


3-) Çok evhamlıyım. bir yakınımla ile ilgili bir durum olsa ya da birinden haber alamasam, ulaşamasam direkt yazarım senaryoyu, hiç acımam. İhtimaller hep kötüye yol alır benim zihnimde. (Bundan kurtulmayı çok istiyorum.)


4-) Hayalini kurduğum, küçük bir çocukken istediğim mesleği yapıyorum. İşimi ve öğrencilerimi çok seviyorum. Çok bilmiş velileri sevmiyorum. Mesleğimi ayaklar altına alan, itibarsızlaştıran hiçkimseyi sevmiyorum, hatta çok öfkeliyim onlara! Beni çocuklarımla rahat bıraksınlar istiyorum.


5-) Kızıma yeterince vakit ayıramadığım için çok üzülüyorum. Mesleğim sebebiyle çok tahammülsüz olabiliyorum ve bu durum kendi çocuğuma katı ve kuralcı bir anne olmamı sağlıyor. Böyle olmasını hiç istemiyorum aslında.


6-) Yüreği ikiye bölünmüş kadınım. Annem ve babamla aramda 1000 km. mesafe var. Bu sebeple içimde bir sıkıntı ve eksiklik var. Bu hep var... Onların yanında olduğumda da, burda olduğumda da.


7-) Gezmeyi ve eğlenmeyi çok seviyorum. İçinde bulunduğum tekdüzelikten kurtulayım da sessiz ve sakin olmak koşuluyla nereye gittiğimin önemi yok. Yeni yerler görmeyi çok seviyorum..

İşte benden bu kadar..

 Öğrencilerimden bahsettim de sizlere 23 Nisan'da yaptığımız gösteriyi anlatmadım ben değil mi? 



46 mevcutlu sınıfımda 44 kişinin katılımıyla dolu dolu bir sahne, bildiğiniz stad gösterisi gibi oldu ''YARAMAZ FARECİKLERİM''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...