28 Nisan 2012 Cumartesi

Gül böreği


Çok güzel bir Cumartesiydi! Önce Botanik Park'ta bisiklete bindik. İpoş parkta biraz oynadı ve dondurma yedik. Hep aynı aktiviteleri aynı sırayla yapıyoruz :) Daha sonra pazara miss gibi sebzeler almayaa. Marketee ve Korusu'dan su doldurmayaa! Dönüşte çok acıkmıştık bi de yemek yedik :) Şimdi geçen gün Sadiyecanımın bizim için hazırlamış olduğu bir başka lezzetin püf noktalarını vermek istiyorum. Tam ölçülü tarif veremeyeceğim, çünkü ben yapmadıım!
Sadiyeciğimden bir nefis tarif daha. 
Gözümün önünde mayonezle sütü karıştırdı sürdü böreğin üzerine. Onlar da böylece kızardılar! Çook nefisti. İçindeki peyniri bir kaç gün önce kesilen sütten yapmış. Çok lezizdi. Yufkaların arasına ise sıvıyağla yumurta akını iyice çırptıktan sonra ılık su eklediği harcı sürmüş. İçinde kesik lor ve maydanoz vardı. Ayrıca börekleri sardıktan sonra üzerine un serpmiş el açması gibi olsun diye. Tam tarif veremeyeceğim çünküüü böreği ben yapmadım. :) Aynı cümleyi tekrarlayıp duruyorum! :D Ama en yakın zamanda deneyeceğim. Herkesin bir gül böreği tarifi vardır ya bu verdiğim püf noktalarını da ekleyin daha leziz sonuçlar elde edin diyooor ve kaçıyorum. Çoook yorgunuum.


3 yorum:

  1. merak ettim üst kısmı yumuşak mı oldu ?

    YanıtlaSil
  2. :) Yoo öyle yumuşak olmadı. Bildiğiniz börek gibi kızarmıştı. Zaten sadece yumurta sarısı sürülünce poşet yiyormuşsunuz gibi oluyor. Zaten öyle olmasın diye yoğurt eklerdim ben yumurta sarısına. Aynı o formdaydı.

    YanıtlaSil
  3. blogger anneyim ve izlemedeyim canım senide beklerim

    YanıtlaSil

Bloğu olmayan arkadaşlar, ''anonim'' seçip önce isimlerini yazıp, yorum bırakabilirler. Şimdiden teşekkürler...